Marcin Held - Matrix Media
Marcin Held - Matrix Media
Ładuję...


Jak zamówić

1. Sposoby zamawiana

a) Formy składania zamówień
Poprzez koszyk internetowy – jest to najpopularniejsza forma składania zamówień, jest zaletą jest ciągłe informowanie klienta o każdej zmianie w zamówieniu poprzez e-mail oraz zmiany statusów na stronie.
Faksem pod numerem (42) 278 23 15 - zawierającym imię i nazwisko, adres zamawiającego, numer telefonu oraz nazwy i ceny zamówionych produktów, przy fakturze niezbędne będą oczywiście dane do FV. Zamówienie zostanie potwierdzone przez nas e-mailem, telefonicznie lub faksem
Telefonicznie po numerami 61 642 77 42 i 801 00 33 95
Mailowo pod adresem sklep@matrixmedia.pl, w mailu musimy zawrzeć wszyskie niezbędne informacje do złożenia zamówienia tj. imię i nazwisko, adres, nr telefonu, wybrane produkty wraz z cenami, formę płatności i przy fakturze dane do FV.

b) Jak zamówić przez Internet
 Po umieszczeniu produktów w koszyku klikamy na „złóż zamówienie”. W kolejnym etapie należy wpisać dane kontaktowe oraz dane do faktury jeżeli taką chcemy otrzymać, w tym kroku warto wybrać pole „załóż konto”. Konto daje nam dostęp do panelu, w którym widać status naszego zamówienia, historię poprzednich.
  Po złożeniu zamówienia na stronie przychodzi do nas e-mail, w którym znajdują się wszystkie informacje dotyczące zamówienia oraz przycisk „potwierdzam zamówienie”. Poprzez klikniecie we wspominany przycisk potwierdzamy zlecenie i wysyłamy je do działu realizacji.
W przypadku płatności przelewem czekamy na jego zaksięgowanie, o którym zostaną Państwo poinformowani mailowo
  Ostatnim krokiem jest wysyłka towaru o której również informujemy mailem zawierającym nr listu przewozowego.

2. Czas realizacji
a) Dostępność towaru – każdy produkt ma oznaczoną na naszej stronie dostępność. Jeżeli przy produkcie znajduje się status dostępny oznacza to, że jesteśmy w stanie w ciągu 24 godzin do Państwa wysłać dany produkt(dzień roboczy). Status „zapytaj sprzedawcę” oznacza, że wskazany jest przed zamówieniem telefon do naszego sprzedawcy, który określi jak szybo możemy zlecenie zrealizować. Status „towar niedostępny” oznacz, że na tą chwilę nie mamy go na magazynie. Statusy do edycji