Infolinia 519 pokaż

czynna od PON do PT od 8:00 do 17:00

|

Jak zamawiać

  1. Sposoby zamawiana
    • Formy składania zamówień poprzez koszyk internetowy – jest to najpopularniejsza forma składania zamówień, jej zaletą jest ciągłe informowanie klienta o każdej zmianie w zamówieniu poprzez e-mail oraz zmiany statusów na stronie. Obecnie nie ma możliwości dokonania zamówienia faksem, telefonicznie czy mailowo. Aktualnie istnieją dwa sposoby: poprzez rejestrację, założenie konta klienta bądź jako gość. Zamówienia tylko przez formularz.
    • Jak zamówić przez Internet.  Po umieszczeniu produktów w koszyku klikamy na „złóż zamówienie”. W kolejnym etapie należy wpisać dane kontaktowe oraz dane do faktury, jeżeli taką chcemy otrzymać. W tym kroku warto wybrać pole „załóż konto”. Konto daje nam dostęp do panelu, w którym widać status naszego zamówienia i historię poprzednich. Po złożeniu zamówienia na stronie przychodzi do nas e-mail, w którym znajdują się wszystkie informacje dotyczące zamówienia oraz przycisk „potwierdzam zamówienie”. Poprzez klikniecie we wspominany przycisk potwierdzamy zlecenie i wysyłamy je do działu realizacji. W przypadku płatności przelewem czekamy na jego zaksięgowanie, o którym zostaną Państwo poinformowani mailowo. Ostatnim krokiem jest wysyłka towaru, o której również informujemy mailem zawierającym nr listu przewozowego.
  2. Czas realizacji
    • Dostępność towaru – każdy produkt ma oznaczoną na naszej stronie dostępność. Jeżeli przy produkcie znajduje się status dostępny oznacza to, że jesteśmy w stanie w ciągu 24 godzin do Państwa wysłać dany produkt(dzień roboczy). Status „zapytaj sprzedawcę” oznacza, że wskazany jest przed zamówieniem telefon do naszego sprzedawcy, który określi jak szybo możemy zlecenie zrealizować. Status „towar niedostępny” oznacz, że na tą chwilę nie mamy go na magazynie. Statusy do edycji
ceneo

97% klientów poleca ten sklep