- W przypadku błędnych danych na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane. Aby otrzymać taki dokument, prosimy o kontakt z nami, podając: numer faktury bądź zamówienia.
- Istnieje też możliwość wystawienia noty korygującej. W takim przypadku prosimy o przesłanie dokumentu na adres:
- Jeżeli wada powstała po okresie 14 dni prosimy skontaktować się z gwarantem, tj. producentem, sprzętu lub sprzedawcą;
- Jeśli przesyłka, która została dostarczona przez kuriera jest uszkodzona, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, a następnie skontaktować się z nami drogą mailową, pod adresem:
W sytuacji, gdy chcesz zgłosić zwrot towaru, prosimy wypełnic formularz odstąpienia od umowy (pobierz formularz) i wysłać go do nas pocztą bądź drogą mailową na adres: pokaż .
- Zamówienie może zostać anulowane zaraz po złożeniu przed rozpoczęciem realizacji. Jeżeli chcesz to zrobić później należy skontaktować się ze sprzedawcą;
- Zamówienie można anulować również drogą mailową, wysyłać wiadomość na adres: