• Santander Consumer Bank, raty 10x0%

Najczęściej zadawane pytania

Centrum pomocniczych pytań.

Jak mogę sprawdzić, co dzieje się z moim zamówieniem?
      - Status realizacji zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto i przechodząc do zakładki
„Moje zamówienia”.
    - Jeżeli nie masz konta, o postępie realizacji zamówienia, informujemy rówwnież drogą mailową.
Gdzie znajduje się faktura?
Faktura tradycyjna zawsze znajduje się w przesyłce wraz z towarem.
Jak mogę poprawić błąd, który znajduje się na fakturze?
        - W przypadku błędnych danych na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane. Aby otrzymać taki dokument, prosimy o kontakt z nami, podając: numer faktury bądź zamówienia.
        - Istnieje też możliwość wystawienia noty korygującej. W takim przypadku prosimy o przesłanie dokumentu na adres:
sklep@matrixmedia.pl.
Czy towar, który mnie interesuje jest dostępny?
Dostępność towarów, zarówno w magazynie jak i salonach, można sprawdzić bezpośrednio na stronie. Szczegóły dostępności widoczne są na karcie produktu.
Towar, który otrzymałem uległ uszkodzeniu, w jaki sposób to zgłosić?
      - Jeżeli produkt, któryry otrzymałeś jest niesprawny, a termin 14 dni od zakupu nie upłynął, skontaktuj się z nami drogą mailową, pod adresem:
reklamacje@matrixmedia.pl,
      - Jeżeli wada powstała po okresie 14 dni prosimy skontaktować się z gwarantem, tj. producentem, sprzętu lub sprzedawcą;
      - Jeśli przesyłka, która została dostarczona przez kuriera jest uszkodzona, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, a następnie skontaktować się z nami drogą mailową, pod adresem:
reklamacje@matrixmedia.pl.
Chciałbym zwrócić towar, w jaki sposób mogę to zrobić?
W sytuacji, gdy chcesz zgłosić zwrot towaru, prosimy wypełnic formularz odstąpienia od umowy (pobierz formularz) i wysłać go do nas pocztą bądź drogą mailową na adres: reklamacje@matrixmedia.pl.
W jaki sposób mogę anulować zamówienie?
      - Zamówienie może zostać anulowane zaraz po złożeniu przed rozpoczęciem realizacji. Jeżeli chcesz to zrobić później należy skontaktować się ze sprzedawcą;
      - Zamówienie można anulować również drogą mailową, wysyłać wiadomość na adres:
zamowienia@matrixmedia.pl
    bądź telefonicznie pod numerem: 61 642 77 42.
ceneo

97% klientów poleca ten sklep

opineo

97% klientów poleca ten sklep