Polityka prywatności Sklepu matrixmedia.pl

Jaki jest główny cel Polityki Prywatności?
      Polityka Prywatności ma dostarczyć wyczerpującej wiedzy na temat procesów przetwarzania danych osobowych w związku z odpowiedziami Sklepu Internetowego matrixmedia.pl („Sklep”). W ten sposób chcemy nie tylko zadośćuczynić wymaganiom Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”), ale także dostarczyć Tobie wyczerpujących informacji na temat procesów przetwarzania Twoich danych.
Jakie dane osobowe przetwarzamy?
        a) Zbieramy tylko takie dane, które są niezbędne do określonego celu. Przykładowo, gdy składasz zamówienie, podajesz nam Twoje imię, nazwisko, e-mail, adres, telefon, a gdy prowadzić biznes, również dane do wystawienia faktury. Te same dane podajesz, gdy chcesz założyć Konto. A dodatkowo, jeśli chcesz otrzymywać informacje handlowe o produktach, promocjach oraz ofertach w Sklepie, możesz dopisać się do naszej bazy e-mailowej.
        b) System obsługujący Sklep może również gromadzić dane zwyczajowo zbierane przez administratorów systemów internetowych w ramach tzw. logów lub plików dziennika. Informacje zawarte w logach mogą obejmować m.in. adres IP, rodzaj platformy i przeglądarki internetowej oraz dostawcę Internetu.
        c) Odwiedzając Sklep zostawiasz również ślady swojej aktywności, które są zapisywane w plikach cookies. Tylko niektóre z nich mogą stanowić dane osobowe w rozumieniu RODO. Dlatego też - w trosce o Twoją prywatność - na ekranie wejściowym Sklepu masz możliwość podjęcia odpowiedniej decyzji w tym zakresie.
Czym są pliki cookies?
Są to dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane i przechowywane na urządzeniach, podczas korzystania z Internetu. Są one później rozpoznawane przez witrynę internetową, którą wcześniej odwiedzano. Oznacza to, że dzięki technologii plików cookies Twoje urządzenie rejestruje przebieg Twojej aktywności w Sklepie, a podczas kolejnych odwiedzin Sklepu system informatyczny obsługujący Sklep jest w stanie sięgnąć do zawartości plików cookies zapisanych na Twoim urządzeniu.
Czy pliki cookies są bezpieczne?
Tak. Pliki cookies, które są zapisywane na Twoim urządzeniu przy okazji odwiedzin Sklepu są całkowicie bezpieczne dla Twojego Urządzenia. W szczególności nie jest możliwe przedostanie się tą drogą wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego.
Jaka jest funkcja plików cookies?
Przede wszystkim pliki te ułatwiają Ci korzystanie ze Sklepu. Dzięki nim możliwe jest np. utrzymanie sesji odwiedzin Sklep (po zalogowaniu), dzięki czemu nie trzeba wpisywać loginu i hasła na każdej podstronie Sklepu, którą będziesz odwiedzał.
Jakiego rodzaju pliki cookies wykorzystuje Administrator?
        a) Po pierwsze, cookies sesyjne, które pozostają na Twoim urządzeniu do momentu zakończenia danej sesji, tj. wyłączenia przeglądarki internetowej. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Twojego urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala też na pobieranie przez system informatyczny obsługujący Sklep jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Twojego urządzenia.
        b) Po drugie, cookies trwałe, które są przechowywane do momentu ich trwałego usunięcia przez z Twojego urządzenia. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje więc ich automatycznego usunięcia z urządzenia. Ku temu potrzebne jest skorzystanie z określonych funkcji na Twoim urządzeniu. Również mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Twojego urządzenia.
Co jeszcze powinienem wiedzieć o technologii plików cookies wykorzystywanej w Sklepie?
        System informatyczny obsługujący Sklep korzysta również z następujących rodzajów plików cookies:
        a) niezbędne – bez nich nie jest możliwe prawidłowe funkjonowanie Sklepu;
        b) wydajnościowe - umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu, dzięki czemu możemy udoskonalić działanie Sklepu z korzyścią dla jego odwiedzających;
        c) funkcjonalne - umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Ciebie ustawień i personalizację interfejsu Sklepu, jak również Twojej aktywności w Sklepie.
Czy mogę wyłączyć możliwość zapisywania się plików cookies na moim urządzeniu?
      Tak. Nie możesz jednak wyłączyć zapisywania się plików niezbędnych. Bez nich bowiem nie byłoby możliwe, abyś odwiedził Sklep. Pamiętaj jednak, że większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania się plików cookies. W tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Sklepu. Przykładowo niemożliwym może okazać się przejście ścieżki Zamówienia poprzez formularz Zamówienia z uwagi na niezapamiętywanie Produktów w koszyku podczas kolejnych kroków składania Zamówienia.
Kto jest Administratorem danych pozyskiwanych w Sklepie?
      Administratorem Danych jest Matrix Media Sp. z o.o. z siedzibą w Suchym Lesie, ul. Wierzbowa 5, 62 – 002 Suchy Las, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000540415, kapitał zakładowy: 1.000.000,00 zł, NIP: 7262529917, Regon: 100165933 (dalej również jako „Administrator”).
Czy Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych?
      Tak. W celu zagwarantowania wysokiego poziomu ochrony Twoich danych osobowych wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych (Łukasz Drożdżowski), z którym możesz się kontaktować w drodze e-mail: abi@matrixmedia.pl
W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzane są dane osobowe w Sklepie?
        Prowadzeniu Sklepu towarzyszy bardzo wiele celów oraz podstaw przetwarzania danych. Są to m. in.:
        a) przetwarzanie informacji, o których mowa w art. 173 ustawy z dnia 16 lipca Prawo telekomunikacyjne pozyskiwanych w związku z odwiedzinami Sklepu w celu wyświetlania reklam dopasowanych do preferencji handlowych oraz zainteresowań osoby, która wyraziła na to dobrowolną zgodę – (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
        b) udostępnianie danych do serwisów publikujących opinie Klientów Sklepu na temat samego Sklepu lub nabywanych w Sklepie produktów lub usług (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
        c) tworzenie oraz prowadzenie Konta Klienta, które umożliwia korzystanie z wybranych funkcjonalności wskazanych w Regulaminie Sklepu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);.
        d) podejmowanie czynności poprzedzających dokonanie Rezerwacji lub złożenie Zamówienia m. in. takich jak udzielenie odpowiedzi na pytania złożone przez infolinię, prowadzenie korespondencji przez formularz kontaktowy lub czat on-line (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
        e) negocjacja ceny na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu - (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
        f) dokonywanie Rezerwacji oraz jej Anulowanie na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
        g) realizacja oraz Anulowanie Zamówienia złożonego na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
        h) wykonanie umowy sprzedaży zawartej na odległość zawartej za pośrednictwem portali Ceneo.pl oraz Allegro.pl na zasadach określonych w regulaminach tych portali (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
        i) wykonanie umowy sprzedaży lub usługi dodanej (tj. dodatkowej usługi promocyjnej takiej jak instalacja, dodatkowa lub rozszerzona gwarancja) - (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
        j) wykonanie bezpłatnej usługi Newsletter’a zamówionej na podstawie Twojej odrębnej zgody w oparciu o art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
        k) przyjmowanie, weryfikacja oraz publikacja złożonej przez Ciebie opinii produktu, która jest wyświetlana na stronie Sklepu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
        l) realizacja uprawnień związanych z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość (art. 27 i nast. ustawy o prawach konsumenta (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
        m) przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji towaru lub usługi (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
        n) prowadzenie dokumentacji podatkowo-księgowej, w tym wystawianie, wysyłanie, korygowanie, przechowywanie faktur VAT oraz prowadzenie dokumentów księgowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Czym jest prawnie uzasadniony interes Administratora?
        To jedna z podstaw przetwarzania Twoich danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dzięki której Administrator może przetwarzać Twoje dane m. in. w następujących celach:
        a) bezpośrednie oferowanie własnych produktów i usług (marketing bezpośredni), których sprzedaż zwykle następuje w Sklepie (np. w drodze telefonicznej lub listownie;
        b) bezpośrednie oferowanie własnych produktów i usług w oparciu o odrębnie udzielone zgody na otrzymywanie informacji handlowych (art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne);
        c) organizowanie konkursów i promocji, co ma służyć zachęceniu korzystania z odwiedzin Sklepu oraz budowania jego renomy na rynku;.
        d) badanie satysfakcji Klientów z obsługi Sklepu, co służyć ma optymalizacji procesów obsługi;
        e) ewentualne ustalenie, dochodzenie oraz obrona przed roszczeniami powstałymi w związku z zawieraniem jakichkolwiek umów w Sklepie;
        f) zabezpieczanie dowodów na wypadek zaistnienia uzasadnionego podejrzenia lub wystąpienia zdarzenia mogącego wywołać szkodę wobec Klientów Sklepu lub samego Administratora, jego pracowników oraz współpracowników;
        g) operacje statystyczne oraz analityczne, co ma służyć wewnętrznym potrzebom Administratora m. in. takim jak planowanie rozwoju strategii biznesowej;
        h) wsparcie techniczne w korzystaniu ze Sklepu, w tym poprzez informowanie o trudnościach w jego funkcjonowaniu.
Czy Administrator może zmienić cel przetwarzania danych?
      Twoje Dane Osobowe zebrane np. w celu zawarcia umowy lub wykonania obowiązku prawnego – pod pewnymi warunkami (art. 6 ust. 4 RODO) – mogą być też przetwarzane dla potrzeb jednego lub więcej prawnie uzasadnionych interesów Administratora, o ile . Pamiętaj, że jeżeli nie godzisz się na to, w każdym czasie masz prawo do złożenia sprzeciwu.
Kim są odbiorcy Twoich danych osobowych?
      Są to upoważnione przez nas podmioty przetwarzające lub inni administratorzy danych działający we własnym imieniu, w tym osoby z nimi współpracujące, np. firmy świadczące usługi pocztowe, kurierskie, transportowe, marketingowe, reklamowe, informatyczne, prawne, podatkowe oraz księgowe, jak również banki, instytucje płatnicze (First Data Polcard), firmy ubezpieczeniowe, serwisy naprawcze realizujące zlecenia reklamacyjne, podmioty nabywające wierzytelności, podmioty zobowiązanie do wykonywania uprawnień gwarancyjnych, do wykonania różnego rodzaju usług określonych w Regulaminie Sklepu.
      Udział tych podmiotów jest jednak ograniczony celem przetwarzania. Na przykład Twoje dane przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze mogą być przetworzone wyłącznie w celu przeprowadzenia transakcji zakupu w Sklepie.
      Nie oznacza to jednak dowolności, która z instytucji płatniczych otrzyma Twoje dane. Decyduje bowiem o tym np. sposób wyboru płatności. Jeśli bowiem zdecydujesz się zapłacić za towar w systemie ratalnym, wówczas Administrator udostępnia Twoje dane wybranemu bankowi. Gdy jednak zdecydujesz się na sposob płatności First Data Polcard, wówczas Administrator udostępnia Twoje wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności.
      Wszyscy odbiorcy Twoich danych to podmioty, gwarantujący odpowiedni poziom bezpieczeństwa Twoich danych Osobowych.
      Pamiętaj jednak, że organy publiczne mogą czasami otrzymywać Twoje dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego i wówczas nie są one uznawane za odbiorców danych w rozumieniu RODO.
Czy moje dane osobowe będą przekazywane poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego?
      Obecnie nie będziemy przekazywać Twoich danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynaRODOwej poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, obejmującego Państwa Unii Europejskiej, Norwegię, Islandię oraz Lichtenstein..
Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe przez Administratora?
        Naszym celem nie jest gromadzenie Twoich danych osobowych na zapas. Dlatego też dążymy do tego, aby były one przetwarzane nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celów, dla których są one przetwarzane.
        Przykładowo zatem:
        a) dane osobowe pozyskane w celu podjęcia czynności poprzedzających zawarcie umowy sprzedaży w związku ze złożonym przez Ciebie zamówieniem zakupu określonego towaru (negocjacja, rezerwacja) – będą przetwarzane do dnia zawarcia umowy;
        b) udane osobowe pozyskane w celu wykonania umowy sprzedaży – będą przetwarzane do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy;
        c) dane osobowe pozyskane w celu wykonania usługi Newslettera – będą przetwarzane do czasu jej odwołania przez Ciebie;
        d) dane osobowe pozyskane w związku z realizacja uprawnień związanych z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość – będą przetwarzane do czas wzajemnego zwrotu świadczeń (tj. należności pieniężnej oraz towaru);
        e) dane osobowe pozyskane w celu załatwienia sprawy reklamacyjnej – będą przetwarzane do czasu wygaśnięcia roszczeń i uprawnień, o których mowa w ustawie o prawach konsumenta oraz Kodeksie cywilnym, związanych z nabyciem konkretnego towaru u Administratora;
        f) dane osobowe pozyskane w celu prowadzenia dokumentacji podatkowo-księgowej – będą przetwarzane przez okres wymagany przez właściwe przepisy podatkowo-księgowe;
        g) dane osobowe wykorzystywane dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora - tak długo jako to okaże się niezbędne w celu ochrony tych interesów, chyba że wcześniej zgłosisz sprzeciw względem ich przetwarzania w tym celu, a jednocześnie brak będzie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Twoich interesów, praw i wolności osoby lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Wyjątek stanowi sprzeciw wobec przetwarzania na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
Kiedy przysługuje mi prawo do wniesienia sprzeciwu?
        a) w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Może ono mieć jednak charakter bezwzględny lub nie. Jeżeli ma charakter bezwzględny, może to stanowić podstawę żądania usunięcia danych;
        b) uJeżeli zdecydujesz się wnieść sprzeciw wobec prowadzonego wobec Ciebie marketingu bezpośredniego, wówczas Administrator niezwłocznie zaprzestanie przetwarzać Twoje dane osobowe do takich celów. Dane te jednak mogą zostać wcześniej usunięte przez Administratora, jeżeli się okaże, że są one nieaktualne;
        c) W stosunku zaś do innych celów, Twój sprzeciw będzie skuteczny, jeżeli nie będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych osobowych istnieją dla Administratora jakiekolwiek ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
Jakie mam jeszcze prawa w zakresie danych osobowych?
        Inne prawa, które przysługują Ci to:
        a) prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
        b) prawo do sprostowania (poprawiania) danych, tj., jeżeli się okaże, że Twoje dane osobowe są nieprawidłowe;
        c) prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), tj., jeżeli się okaże, że Twoje dane osobowe nie są już niezbędne dla celów, dla których były przetwarzane; jeżeli złożono skuteczny sprzeciw; jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z prawem; jeżeli dane muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie polskim lub UE;
        d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
        e) prawo do przenoszenia danych przetwarzanych w sposób zautomatyzowanych bezpośrednio innemu administratorowi, o ile ich przetwarzanie odbywa się na podstawie Twojej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) lub na podstawie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz jest to technicznie możliwe;
        f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Co mam zrobić, aby skorzystać ze swoich praw?
      W celu realizacji Twoich Praw prosimy o kierowanie wszelkiej korespondencji na adres e-mail: dane.osobowe@matrixmedia.pl
      Gdy będziemy mieć jednak uzasadnione wątpliwości, że Ty to Ty, zmuszeni będzie Cię odpowiednio zidentyfikować poprzez żądanie od Ciebie dodatkowych informacji niezbędnych do potwierdzenia Twojej tożsamości
Kiedy mogę zostać poproszony o zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych?
      Jeżeli wykorzystanie przez Administratora Twoich danych nie jest konieczne do wykonania umowy, realizacji obowiązku prawnego lub nie stanowi jego prawnie uzasadnionego interesu, wówczas możesz zostać proszony o wyrażenie zgody na określone sposoby wykorzystania Państwa danych.
Czy mam prawo cofnąć swoją zgodę?
      Udzieloną nam zgodę możesz w każdej chwili wycofać. Nie będzie to jednak wpływać na zgodność z prawem wykorzystania Twoich danych przed cofnięciem takiej zgody.
Czy podanie moich danych osobowych jest dobrowolne?
      Podanie tych Danych jest jednak zawsze dobrowolne, a brak tego sprawi, że Administrator nie będzie mógł wykonać żądanych czynności (np. sprzedać towaru, wystawić faktury VAT, rozpatrzyć reklamacji.
      Ponadto, podanie przez Ciebie danych osobowych może być rezultatem istniejących wymogów ustawowych (np. ustawa o VAT), warunkiem zawarcia oraz wykonania umowy (np. umowa sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) lub nastąpić w drodze udzielonej przez Ciebie zgody
Czym jest profilowanie?
      Profilowanie to forma zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na ich wykorzystaniu do oceny niektórych czynników osobowych, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy danej osoby, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.
Czy konieczna jest moja zgoda na profilowanie?
      Zgoda, aby twoje dane osobowe były objęte przetwarzaniem, które mogłoby skutkować zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem - polegającym m. in. na analizie osobistych preferencji, zainteresowań lub zachowań, stanowi jeden z wyjątków od prawa do niepodlegania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu (art. 22 ust. 1 RODO). Natomiast alternatywną podstawą profilowania może być również okoliczność, że jest ono niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy (art. 22 ust. 2 lit. a RODO).
Jakie korzyści mogę odnieść z profilowania moich danych w Sklepie?
      Jeżeli Twoje dane osobowe zebrane w związku z odwiedzinami Sklepu będą stanowić podstawę profilowania Twoich preferencji handlowych oraz zainteresowań, może się to przyczynić do stworzenia przez Administratora bardziej zindywidualizowanych informacji handlowych przesyłanych Ci w drodze zasubskrybowanego przez Ciebie Newslettera.
Co jeśli uznam, że profilowanie narusza moje uzasadnione interesy?
      Jeżeli stwierdzisz, że z jakiegoś powodu Twoje uzasadnione interesy zostały naruszone przez profilowanie (np. treść newslettera nie odpowiada Twoim rzeczywistym preferencjom handlowym), wówczas w każdej chwili możesz złożyć reklamację wysyłając odpowiednie żądanie na adres e-mail: dane.osobowe@matrixmedia.pl Przedstaw wówczas własne stanowisko, ewentualnie możesz zostać o to przez nas poproszony. Zawsze też możesz cofnąć swoją zgodę na profilowanie, o ile opiera się ono na tej podstawie.
Czy dane osobowe, które powierzam Administratorowi, są bezpieczne?
      Administrator dokłada wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć dane Klientów Sklepu i ochronić je przed działaniami osób trzecich poprzez stosowanie wszelkich niezbędnych zabezpieczeń serwerów.
      Dodatkowo bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich. Wszystkie połączenia związane z wykonywaniem przez Klientów Sklepu płatności elektronicznych - w przypadku wyboru takiej opcji - będą następować za pośrednictwem bezpiecznego szyfrowanego połączenia. Działania podjęte przez Administratora mogą okazać się jednak niewystarczające w przypadku, jeżeli Użytkownik sam nie zachowa zasad bezpieczeństwa.
      Rekomenduje się zatem bezwzględnie zachowanie w poufności loginu i hasła do Serwisu oraz zabezpieczenie ich również we własnym zakresie przed dostępem osób trzecich.
Czy Administrator może się zwrócić do mnie o podanie loginu i hasła do Konta utworzonego w Sklepie?
      Administrator nie zwraca się do użytkowników Konta o podanie loginu i hasła, z wyjątkiem podania ich w trakcie logowania w serwisie. W celu uniemożliwienia korzystania z serwisu osobom nieuprawnionym należy wylogować się każdorazowo po zakończeniu sesji logowania, jeżeli takowe nastąpiło.
Czy Polityka Prywatności będzie ulegać zmianie?
      Celem Administratora jest zapewnienie jak najdalej posuniętej ochrony. Rozwój technologii oraz oferty Sklepu powoduje, że Polityka Prywatności może ulegać zmianom, o których będziemy z wyprzedzeniem informować.
      Wszelkie pytania i zastrzeżenia dotyczące Polityki Prywatności mogą być przez kierowane do Administratora Serwisu pod adresem: sklep@matrixmedia.pl.
ceneo

97% klientów poleca ten sklep

opineo

97% klientów poleca ten sklep