Reklamacje

REKLAMACJE

  1. W celu usprawnienia rozpatrzenia reklamacji zaleca się, by zgłoszenie reklamacyjne Klienta zawierało następujące informacje:
    • informację, czy zgłoszenie dotyczy roszczenia z tytułu gwarancji (producent) czy z tytułu rękojmi (sprzedawca),
    • imię i nazwisko bądź nazwę Klienta,
    • nazwę Produktu,
    • datę nabycia Produktu,
    • numer Zamówienia,
    • szczegółowy opis wady Produktu,
    • chwilę powstania wady Produktu.
  2. Wymogi podane powyżej mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  3. Zgłoszenia wady można dokonać przy wykorzystaniu wzoru formularza reklamacyjnego.
  4. Zaleca się dołączenie do zgłoszenia wady dokumentu (lub jego kopii) potwierdzającego dokonanie zakupu Produktu w Sklepie Internetowym.
  5. Gdy jest to niezbędne dla oceny istnienia wady Produktu równocześnie ze złożeniem zgłoszenia wady należy dostarczyć reklamowany Produkt na adres Sprzedawcy: Matrix Media z o.o., ul. Wierzbowa 5, 62-002 Suchy Las.
  6. Sprzedawca ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji Konsumenta Produktu zakupionego w Sklepie Internetowym. O rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego Klient informowany drogą e-mailową, telefoniczną lub pisemną. Brak zawiadomienia Konsumenta o sposobie jej rozpatrzenia w powyższym terminie traktowany będzie jako uznanie reklamacji przez Sprzedawcę.
ceneo

97% klientów poleca ten sklep